Minőségpolitikánk
Napjainkban természetes igény a lakosság, a társadalom részéről az egészségügyi ellátás minőségi színvonalú szolgáltatásként történő igénybevétele. A PMJV Egyesített Egészségügyi Intézmények – melynek jogszabályban meghatározott tevékenysége közszolgáltató, alaptevékenysége járóbeteg szakellátás – vezetősége és munkatársai az egészségügyi szakellátási szolgáltatások minőségének javítása, optimalizálása érdekében célul tűzte ki a MSZ EN ISO 9001:2015 Szabvány, valamint a Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok szerint kiépített, integrált minőségirányítási rendszerek folyamatos fejlesztését a rendszer, a folyamatok és az erőforrások vonatkozásában egyaránt.
A minőségirányítási rendszer fejlesztésével, a Rendelőintézet vezetősége az intézményi működés folyamatos javításán dolgozik, annak érdekében, hogy szolgáltatásaink magas színvonalon álljanak Pécs város lakosságának rendelkezésére.
Céljaink elérését, elkötelezettségünket tükröző tevékenységeinken keresztül valósítjuk meg, melyek:
Intézményünk törekvése, hogy munkamódszereink korszerűsítésével, programjaink felülvizsgálatával az ellátás színvonalát javítsuk, szakrendeléseinket felkereső pácienseink, partnereink elégedettek legyenek egészségügyi szolgáltatásainkkal.
Az Intézmény vezetése gondoskodik róla, hogy a minőségpolitikát és az erre épülő minőségcélokat valamennyi munkatársunk megismerje és elkötelezettséggel, minőségi munkával járuljon hozzá a szervezet fejlődéséhez.
Pécs, 2016. július 4.
Farkas Mónika
minőségirányítási vezető
7633 Pécs, Dr. Veress Endre utca 2.
Telefon: +36 (72) 523-502
Fax: +36 (72) 523-526
E-mail: minosegiranyitas@eeipecs.hu